Black or light?

Ja idag på Nöjes fick vi både och. Någon gång mellan halv två och kvart i två sa de poff.. Nej det sa det inte men det blev svart som natten (om man säger så). Jag fick då stå där i mörkret och tjaffsa med Robban som inte kunde fatta att jag inte fick hämta han och hans tjejs jackor, dessutom är jag inget stort fan när det gäller mörker så, så även om jag fått hämta jackorna hade jag nog aldrig gjort de, Haha. Efter ett tag kom ljuset tillbaka och det blev massa stoj, skrik och applåder i kön vid garderoben. Man kunde faktiskt inte låta bli att skratta lite till de gästerna som skrek och applådera, som om vi klarat av att inte krascha med ett flyg ungefär. Jaaa det va lite kul, och gött att ljuset kom tillbaka.

Idag har jag varit otroligt sliten, inte orkat röra mig typ. Varit lite depp, men det går väl bra. Fick en underbar kram förut när älskling åkte till hans bror. Kändes så otroligt skönt att bara hålla om honom. Skrev om en sak till honom förut när jag kom hem från jobbet, fick bl.a. tillbaka i sms:et "Älskar dig" och det känns så skönt att få läsa och höra sånt ibland. Speciellt en dag som man varit lite nere. Hur som helst så va jag jus liten som fasan förut som sagt, och vi trodde inte att de skulle bli så mycket folk på Fabriken idag, så vi var ju bara 3 st i garderoben. Pang sa de och det bara strömma in folk, kämpigt? Jo tack, men det gick och vi fick massa beröm efteråt och det förtjänade vi verkligen så som vi slet. Känns i ryggen nu kan jag säga :P

Nu tittar jag på Rena Rama Rolf, och just precis kom min favorit med Nisse pisse "Då går jag nu då.. Hejdå" Hahah alltså som han säger de, och efter de snackar Rolf om en trasig stol och så säger " så han ska inte tro att han bara ska komma ner hit och fördärva min.. omsomblöö" Hahahahaha jag döööör!!! Neee nu ska jag spola tillbaka 30 ggr till och skratta litte mer.. Som jag gjorde när jag såg de med älskling, haha guud va längesen de va känns de som :) Haha, roligt som stryk va det iaf :D Åh va jag älskar min bästa Puff <3

Jag fryser som en dåre nu
, gjort nästan hela dagen iofs. Är så förbannat kallt ute och inne, det är inte kul. Att gå ute är ju inte som att springa naken en sommarnatt direkt, inte ens med kläder :P Nej fy fan, nu vill vi ha varmare väder tack! Slut med kylaaaan. Nej ska bädda ner mig nu jag, man fryser ju ihjäl här.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0