Uppvisning!

Sikken uppvisning!
Idag har jag mest varit hemma, på dagen iaf. Eftersom jag satt uppe länge med tvspelet och hade sedan en katt som vägrade att ge sig somnade jag inte fören kl 7 imorse. Vaknade 8.30 och va panik kissnödig. Jobbigt det är att vakna så när man sover så gott.
Förut kl 18.oo var det dags för att se på Amelie's (och henns kalss) dansuppvisning. Det var en rörande show. Handlade om bröstcancer. De sållde fika efteråt som skulle till bröstcancerfonden, vilket var mycket bra tyckte jag. Dock va jag ju inte den bästa som köpte något och bidrog, men hade inga pengar lösa och jag tvivlar på att Amelie skulle ta kort :P Haha. Men jag hoppas insamlingen gick bra. Showen var väldigt bra då som sagt och det va rikitgt kul att se Amelie, hon är ju för söt ibland den där kvinnan. Vissa i gruppen (inkl. Ams.) va ju riktigt duktiga på att dansa, va riktigt kul att se dem!

Efter showen drog jag och mamma till Maxi där jag inhandlade två nya filmer. Fast själva filmerna har ju funnits ett tag. Fick med mig någon tjej-film som verkar jäkligt rolig, och även den mycket mycket bra filmen: Taken. Har ni inte sett den, se den. Och för er som läser taken, som tak på hus, så fel. Det ska vara taken, som tagen, på engelska. Så nu har jag dumförklarat er och även mig själv.

Jag funderar på att sätta på någon av filmerna, men är även sugen på att dra en runda på Ps3. Jag skulle även kunna lägga mig och läsa mer ur boken jag läser, den är verkligen jätte spännande. Jaja, vi får väl se vad det blir. Allting kanske? Kan ju läsa något kapitel. Jaja vi får väl se.

Godnatt på er och tack för idag.
Inatt ska jag drömma om bebb som håller om och är gosig på mig. Det skulle vara skönt nu. Ska pussa på honom riktigt ordentligt imorgon. Godis för mig det :)

// Linda


Kommentarer
Postat av: Amelie :)

Tack gumman :)

<3

2010-02-18 @ 23:50:45
URL: http://sixxxamblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0