Två hjärtans dag

Ditt och Mitt <3



Har ni någon gång känt hur man blir varm i kroppen av att se en person le, har ni känt av äkta ren smärta av att sakna en person, har ni känt er så lyckliga att ni ibland funderar på vart något ska falla, fällt tårar då personen man tänker på säger att den älskar en, berättar för en att man inte är ensam, att den finns där. Har ni träffat DEN personen som man vill allt med, dela sitt liv, glädje, tårar, ja allt. Bilda ett liv med?
Det har jag!

Och jag kunde inte vara mer lycklig! För ca 4,5 årsedan föll jag för honom. Där var han och jag föll verkligen fort. Sedan dess har jag fallit och jag vill aldrig sluta falla, för han är den jag verkligen vill ge mitt hjärta till. Aldrig varit så kär som jag är i honom, han är verkligen klippan i mitt liv :)


(MIN gosissss <3)

Grattis på Alla Hjärtans Dag Älskling!
Du är det bästa som hänt mig!

// Linda + Kristoffer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0