Tränat två timmar..

..och det va gött som fan!
Är helt lite mör i kroppen nu. Det gick framåt idag på träningen för oss och det är ett plus, känns bra det iaf :P Jag satte nästan hela slutdansen och det känns jäkligt skönt. Äntligen har jag fått lära mig :P Finslipas ska de göras och det ska tränas hemma nu så det sitter snabbt. Lite svårt till musiken än då den har ett väldigt högt tämpo, men tror jag/vi stressar oss igenom den helt i onödan. Kollar man på Eve i laget så ser det inte alls stressgt ut, men lite stress är det faktiskt. Men men blir gött när de sitter helt iaf.



NU har jag fått skriva om detta 3 ggr för att blogg.se sidan krånglar eller något. Blir tokig. Hörs sen ist. Jag tog kort på skorna jag köpte igår, ska se om de blev någon bild jag kan lägga upp här.


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0