Tandläkaren

Nu är min man hos tandläkaren.
Han borde vara klar snart så, om han inte kommer nu? Aja hur som så blire nog att käka när han kommer. Lite lätt hungrig sådär.

Igår när jag va på träning fick jag höra något mycket mycket roligt av I. Inte min ensak men lite kul va det. Sen blev det ju massa tjejsnack också, mkt mer än det brukar vara. Men så är det när vi gillar att lyssna och stötta om någon är lite depp, ordnar sig allt ska du se J :)
Älsk va med på träningen igår, haha stackarn hade såååå tråkigt och bara sitta och glo på ingenting :P Haha, vi gjorde inte allt för mkt men ändå lite nyttigt igår. Nu är det ju inte många träningar kvar och snart står vi på tävlingsmattan, ska bli kul.

Har gosat lite med Acheron också nu på dagen. Han är hos Krikke nu, så vi har kliat mage, bitit i Lindas strumpor, i Krikkes morgonrock. Jaa vi har busat //Acheron. Men sååå go och söt han är, man säger ifrån men han kollar på en som om han funderar på vad man menar :P haha. sötnöten.

Nej nu ska jag leta upp mina strumpor och klä på mig helt. Hoppas K kommer hem snart så man kan käka lite :) (om han får)

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0