Shyy..

Känner suget efter tatuering
Träffade Östi (som tatuerade mig sist) på Nöjes i helgen, ska visa han kort på mina föräldrar och se vad han säger. Får se om han tror de kan fastna på mig, hähä. Nej men ska väl försöka dra igång med ett porträtt inom en snar framtid, förhoppningsvis. Mer färg på huden tack. Vill nog göra en text till också. Tommy gjorde ju på en tjej på fingret som blev riktigt bra. Jag tycker det är skitfint att ha på sidan av fingret. Vet många som har som mustach tatuerat på fingret. Ser faktiskt ganska roligt ut när de sätter fingret över läppen, haha. Men tatueringen tommy gjorde på tjejens finger blev riktigt lyckad och fin faktiskt! Tummen upp.

Hur som så vill jag komma igång med tatueringarna snart. Gött att va nytatuerad och nöjd med det verk man fått på huden, ju mer desto bättre ;) Så kul att snacka tatueringar med mormor. Hon tycker det är fint men att det kan se lite konstigt ut om man har en hel sleeve och t-shirt på sig. Haha, hon tycker de blir lite konstigt när t-shirten tar slut men så fortsätter det med färg på armen :P Haha, hon är söt min mormor! Jag sa att jag ville ha hel sleeve, hon sa ngt kul då men exakt vad kommer jag inte ihåg.. hmm.. Happ, då vare ju inge kul o skriva de juuu. Lägger ner :P


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0