Ny anställd.

Krikke har fått en anställning, hos mig!
Han ska få lära mig allt han kan om iphone ;) snällt av mig va? Han erbjöd sig faktiskt att hjälpa mig med allt när vi pratade på att jag också skulle skaffa en iphone. Han vill att jag ska skaffa telia med så han får ringa gratis till mig :P haha. Söt, men nej, inte telia just nu tyvärr. Hur som helst så tänkte ja att krikke skulle få lära mig allt det nödvändiga och även massa onödigt ;) Jag vill inte påstå att broschyren som var med va den mest lärorika, nej inte direkt. Skönt med nya telefon iaf :D Jag är ju en sådan som byter minst en gång per år ungefär. Denna är planerad att behålla länge, det är ju en bra mobil, men mycket roligt att göra plus att det finns massvis med snygga skal. Så ja detta får bli min livskamrat (som en mobil är för människan ungefär).


Btw, Jag köpte två söta toppar idag på H&M, de kostade bara 100kr st på rean. En var en svart trekvarts topp, runt halsen som var ganska låg, alltså stor, var det paljetter som sedan möttes fram mot brösten där det satt en rosett knyten av paljettbandet, jättesöt. Den andra var mer som en kortärmad skjorta skulle man kunna säga. Söt beige, med lite sytt mönster och knappar på sidorna av brösten. Ah svårt att förklara men jag får ta bild på dem och lägga in helt enkelt. Ska försöka fixa det imorgon.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0