Nu är det dags att sova

Kan behöva lite sömn.
Innan blir det dock lite sidor i boken. Fick även Snabba Cash idag av Krikke som jag funderar på att börja läsa när jag är klar med den jag håller på med nu, Tyst lydnad. Snabba Cash är ganska tjock (pocket) men hört att boken ska vara sjukt bra, så är väl bara att hugga ner sig i den :) Ah hur som så blire lite bok nu och sen sova. Imorgon händer det grejer. Kamerans batteri är i laddare, det behövs.
Det jag ska göra imorgon sägs inte just nu, roligare att säga efter. Inte för er kanske, men för mig och en annan :P Haha. Aja, sov gott alla där ute som förmodligen redan sover. Och nu snarkar Johanna också, tack för den, snaaark.


(Tänkte bara påpeka att jag också varit brun en gång i tiden, dock är
taget för över ett årsedan, meeen sola i sommar blev. Hörde en
historia om solarium och flatlöss, känns inte så viktigt helt plötsligt med
att sola i solarium, uuhhäääkkk!!! Var inget trevligt jag fick höra vill jag lova!)


// Linda


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA, den historien hörde vi tillsammans :D tror ja ? HAHA !

2010-02-19 @ 17:19:44
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: Josefine

HAHA, den historien hörde vi tillsammans :D tror ja ? HAHA !

2010-02-19 @ 17:19:45
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: Linda

nee de va jag som berättade det för dig :D tror ja :P Jag hörde iaf från en jobbar kompis tror ja :P

2010-02-20 @ 18:52:34
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0