Nackvärk

Jag har så förbannat ont i nacken.
Jag tror jag avlider snart. Nej så farligt är det inte men är såpass mycket att jag mår illa av det. Svin jobbigt är det. Inatt var det hemskt, hade så ont så det inte gick att sova. Tog upp Tyst lydnad, en bok jag börjat läsa på. Haft den sen jag vet inte hur långt tillbaka så hittade jag den i en låda här hemma, så den fick bli inatt. Kunde inte lägga ner boken. Det handlar om en klass vars lärare delar ut en uppgift. De ska söka upp en flicka vid namn Polly, de har sex veckor på sig att hitta henne och hittar de henne inte så dör hon. Varje vecka får de en ny ledtråd per mail, men efter ett tag börjar eleverna fundera på om detta verkligen är en uppgift eller om det händer i verkliga livet. Mja, spännande är den iaf. Man vill inte lägga ner boken för man vill ha ledtrådarna, man sitter ju och spinner på olika teorier själv :P haha

Min nacke ska iaf få en värmekudde på sig strax så ska vi se ifall nackvärken går över. Lite spikmatta också kanske. Jag måste ha bort värken tills ikväll kl 18.oo, då är det ju träning. Vill inte missa en till p.g.a spänningshuvudvärk. Det börjar ju alltid i nacken. Känner fortfarande hur huvudet är tungt och hemskt, men ska ut coh få mig lite frisk luft om en stund så hoppas de kan bli bättre snart, och lite värktabletter på de så blir väl detta prima? ;) Njaa, får väl se.


Nu ska fan jag också ha en sång vid dörren för min värk!!


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0