Knock out

Just nu: Yes Man
Kollar på Yes Man just nu, har sett den förut men mamma ville se den så den fick bli. Mamma somnade kanske efter en kvart? Och jag är inte förvånad nej :P haha. Jag funderar på att sätta på Legally blond 2 strax. Tycker dom filmerna är bra faktiskt :P Såg 1:an i förrgår, tycker det är så jäkla gött när hon kommer in på Juristlinjen, haha. Jäjäää

Igår va vi ju ute och åt, älskling var med, de va kul! :) Innan jobbet la jag mig i älsklings säng och kände för att gräva ner mig en stund. Var så otroligt trött och helt plötsligt var det dags att dra till jobbet. Sa hejdå till alla och drog. ca 5 -10 min efter att jag drog fick jag ett gulligt sms av min kära babe, haha. Kan säga att det var ord och inga visor, han är för rolig min gos :) hehe. Väl på jobbet kände jag mig piggare och det var skönt. Det var dock inte gött att jobba med min "skadade" hand. Hände något på träningen sist så nu har jag ont som fan när jag tar i med tummen och pekfingret, inte hälja de inte.

Efter jobbet med skratt och massa töl bar det av mot Max. Då ringer Simon till Elin.. "vart är ni?". OOOJJ!! hahah, han skulle ju vi släppt av hos Elena, haha. Jaja den lilla stackarn fick gå då, men de är ju inte så jättelång bit att gå, men ändå :P haha. Jag och Elin gick iaf in och köpte mat som två hungriga monster, jag kände mig som ett iaf. Tog med maten när den va klar, släppte av Elin hos henne och sen bar det av mot älsklingen. ÄNTLIGEN, kände jag då. Då var jag lite sliten i kroppen och hungrig som bara den. Väl hemma hos babe käkade vi sen myste vi i sängen och somnade som små lamm, underbart! Något av det bästa som finns är att sova med dig mitt hjärta!

Åh, måste visa skorna älskling har köpt, tycker de är svinsnygga!! :) Hoppas han får hem dem snart, ska bli kul och se hur de blir på honom, tror de kommer bli hur coolt som helst. Visst är de schyssta? :) (just like wayne, heh)



Nu blir det Legally blond 2, fanimej :)
Godnatt!

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0