Hotell Rica

Ligger på hotellrummet nu med Elena som hoppar i sängen och jag får ta bilder. Det slutade med att hennes byxor sprack i röven. Ja det va komiskt att se faktiskt, mycket skratt åt henne!! Hahah, in your... Ass? Elena: "Jag tyckte väl att det var något som small till :O"
Mycket fula hoppbilder blev det, varför hon ska ha en hoppbild vet jag inte men antar att det är för bloggandets skull.
Vi kom från klubben vi ska spela på för en stund sen. Vairt där, hälsat, kollat läget och fått i oss en god bit mat. Det är ett fint ställe mitt i Sthlm på kungsgatan och hotellet ligger mitt emot. Nära till sängen är ett plus då man oftast blir ganska trött efter en spelning när man kör till 110%! Vi ska lämna in en lapp i receptionen så vi får frukost till rummet imorgon. Lyxigt tyckte vi, men saknar fortfarande Holton's pannkakor ;) Trots att Rica inte har några pannkakor fanns det sjukt mycket att välja emellan, visst som alltid tänker ni, men jag lovar, här fanns det massvis med saker att välja mellan. Gott ska det bli iaf!

Bussen hem imorgon kommer vara mindre rolig, men ska lägga mig och sova på bussen så jag är utvilad för några timmar lek med Emi, ska ju till min kusin Ingela som fyllt år (fast blir väl hemma hos moster o har kalaset) Ska bli kul att träffa alla iaf :) Har en varsin liten present till Johanna (kusin) och Emi som jag köpte härom dagen. Tyckte att flickorna ska ha det!

Jaja, nu ska jag försöka dra tummen ur röven och göra mig iordning. Dock är jag lite sliten efter maten och spring på stan så att liga kvar i sängen en liten stund till är lockande.

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0