Film med ond tunga.

Åh, jag har så jävla ont i tungan.
Känns precis som jag nyss piercat mig när den sväller upp osv. Jobbigt att snacka är de för det gör ont när jag rör på den. Hoppas det går över till imorgon. Vettefan va jag gjort, jag kan ju ha legat och tuggat på staven så den vridits konstigt och så under natten. Vet att jag gjorde det en annan gång. Men jaja.

Jag börjar bli jäkligt trött så ska sätta på en film och sova snart tror jag. Haft träning i 3 timmar idag, det va mycket skönt. Jag va ju inte alls taggad när jag kom dit men sen blev jag mycket piggare och då va det riktigt kul att träna. Vi börjar få ihop det mycket nu, det känns bra. Vi har lite saker kvar som ska sättas, men då behövs ju alla på plats. Hör ni det brudar??? :P Jaojao. Hårdträning är vad som gäller iaf.

I still love him.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en bra träning :D

2010-02-21 @ 23:49:35
URL: http://emawa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0