E & L's Place.

Är hos Elena och Lina. Ska sova här då jag och Elena ska åka till sthlm imorgon och ha spelning. Liten reunion för oss en kväll, trevligt. Det jag verkligen längtar efter är hotellets frukost, jaa va gott :) Bussen går 11.05 imorgon och med tanke på att E & L bor precis vid busstationen så blir det nära och bra imorgon, skönt!

Vi kommer tillbaka till Karlstad på lördag runt halv ett/ ett. Då blir det in till stan och byta en tröja till en större storlek (som jag köpte för några dagarsen), kom på att jag ville ha ännu mer oversize än det var. Mysigt det. Efter det blir det till min kusin och gratta henne. Busa med Emelie lite, va längesen! På kvällen blir det jobb på nöjes, som alltid :) Känns faktiskt konstigt när jag är ledig en lördag. Jag trivs jättebra på mitt jobb!

Nu ska jag käka lite sen hoppa i säng. Tänkte jag skulle bli trött men det händer ju inte. Trött på mig själv att jag glömde boken jag ville ha med. Men får väl ringa mamma imorgon och se om det går att ordna, eller leva utan den helt enkelt. Ingen livskris direkt som ni förstår.  Jaja, nog om detta.

Godnatt på er!
Saknar min babe jag.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0