Disce arcana magna vivendi: ama, obliviscere, ignosce

Jag kan då inte somna så nu blir det en till film! Huvudvärken börjar komma igen känner jag, drar den igång ordentligt lär jag kunna somna efter ett tag. Ska nog lägga mig på spikmattan en liten stund också och se om de blir lite bättre. Jäkla spänningshuvudvärk.



(va snyggt att min utväxt gör att det ser ut som jag ritat rött i pannan
på den bilden med rödfärg, självklart. Men så är ju icke fallet, men det
hade kanske vart kul. Nee.. Övertrött men ej sovtrött. Boooring.......


Popcorn kanske?
Får nog bli så. Gottit det. "Appropå" gottit, jag gjorde en grekisk sallad a lá Linda förut med små goda baguetter med smält god ost på. Det var riktigt riktigt gott. Man kanske ska peta i sig lite mer sallad? Det är ju också riktigt mumsigt! Ja vi får väl se vad som faller mig i smaken när jag väl tagit mina ben i styr och gått till köket.

Godnatt på er!


// Linda
Momentum pulcherrimum
in vita erat te veniente..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0