Death Race

Mycket bra film!
Har nyss kollat på den, ja.. ni som sett den vet. Go film som fan.
Senare är det Romy & Michelle - Blondiner har roligare, som jag antar att jag, mamma och en skål popcorn ska se på. Eller kanske mer jag och popcornen. Gammal men bra film de, lite rolig. Efter den filmen blir det nog en film till, fast så med en linda under täcket och gosa i sängen. Helt ensam på alla hjärtans dag, men jag hade iaf väldens gosigaste natt med babe igår till idag. Efter att vi jobbat på fabriken (Älskling provjobba och va sååå duktig :) Blev riktigt stolt faktiskt. Jag som hade vart nervös hela dagen :P haha, inte för att jag inte trodde på krikke utan kanske mest på hur han skulle tycka om det, men han verkade tycka det va ganska kul) åkte vi och köpte mat och åkte hem till älskling. Efter maten och sånt så myste vi ner oss under täcket och kollade lite på OS, sen somnade jag gudomligt skönt i älsklingens famn. Finns inget ställe som är bättre än hos honom.

Idag har jag haft en jäkla huvudvärk. Hade inte det när jag vaknade men sen kom den, inte roligt alls. Nu känns det lite bättre men känner fortfarande att huvudet är lite tungt.


Men men nu börjar blondie filmen.
HAJ.


// Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

tittar också på den :D

2010-02-14 @ 21:29:52
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0