Wiho!

Ikväll har det varit en dryg kväll men slutade bra då jag fick veta att det finns en människa här i KD som gör rockmusik som tydligen gillade min röst. Han har därför frågat efter någon som känner mig, vilket nu Martin gjorde. Så nu vill han gärna ha ett möte med mig och spela in musik med mig. Det tycker jag låter jätteroligt, så ett möte om detta blir i januari :)

En annan rolig sak som hände idag va att jag fick sms av Elliot. Inte dåligt av en 4 ½ månaders bebis att sms:a ;) Ska iaf passa honom på fredag vid lunch tiden. Ska bli så gosigt och kul så. Han är min lille gosegris han :) Smälter som smör när han ler!

Men nu ska jag ta min älskling och dra täcket över huvudet, kramas och sova. Något av det bästa som finns det! Nog att man kan gilla att sova själv så man får ligga som en stort kryss i sängen, för tro mig, jag kan verka liten men är en jävel på att ta plats, men det är ju helt underbart att krypa ner brevid min käre pojkvän.

 
Vi ses på fredag snygging ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0