What comes around goes around

Ja det skulle man verkligen kunna säga!..


Sitter och väntar på att få veta om jag ska jobba eller inte. Mitt namn på schemat men Zigge kanske ska få ta mitt pass idag. Jag skulle inte klaga över att få vara hemma ikväll och bara ta det lugnt, laga någon god mat och umgås med hjärtat. Skulle vilja lägga mig i ett varmt bad ikväll med, uh va underbart! Meeeen nej.. fick svar nu, jag ska jobba! haha. Jaja pengar är bra det med!

Imorse ställde jag klockan igen för att se på julkalendern, även denna morgonen lyckades ja vakna och kika på de. Älskling däremot stängde av sitt larm och vände sig om och somnade igen, han ville inte vakna när jag sa att det började heller, han sa bara "mhmm" som en snäll liten goding, sen snark :P

Men nu ska jag laga mat till mig och min snark här som sitter och wow:ar, som vanligt :P Detta spelandet, förstår inte att dom inte tröttnar :P

Men maaat va det!



Saknar slingorna Amelie gjorde på mig för längesen.
Ska nog dra i några till veckan :)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Hmm, menar du mammajeansen jag försökte mig på idag? De är i storlek 36 tror jag, kanske 38 till och med och funkar fortfarande i benen men de är så jäkla tighta i magen att det inte alls går längre. fattar inte varför de gör så, de borde ju vara stora i magen men vanliga i benen. Ska jag ha någon som passar magen nu måste jag säkert ha 42 eller nått och då sitter de ju som bajsbyxor i rumpa och ben :(



Ett tips är att köpa ett par tjockare mammajeanstihts på HM, mina mörkblå (de jag har på mig väldigt ofta) är kanon och kostade bara 199kr (tyvärr ganska kalla när det är 20 minus ute, blä det är omöjligt att klä sig nu!) :D

2010-12-02 @ 14:53:52
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Aha, ja det var inte de första, men jag köpte de nästan direkt efter :) de är storlek S och är jeanstights de också, väldigt fina men ganska tunna tyvärr :(

2010-12-02 @ 15:34:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: VIKTORIA

när ska du föda? :>

2010-12-02 @ 15:38:46
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy, Jesper spelar också.. Fast inte WOW längre men något annat.. :P då gillar jag inte honom haha

2010-12-02 @ 17:15:52
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0