Virrig

Igår tyckte jag att det va måndag, trots de bra programen på tv så kändes de som måndag för mig. Självklart då när jag vaknar upp idag känns det ju som tisdag. Dock efter en stund kom jag på att det är onsdag och att jag ska jobba. Bra gjort av mig då att jag bokat in möta i samma tid som jag börjar jobba. Åh, blir tokig på detta med att vara vilsen med dagarna! Jag visste dessutom inte om att det är jag som öppnar denna veckan, haha. Fick för mig att jag gjorde det förra men icke. Ja det är då inte lätt att va vilsen i huvudet ibland. Nu är det bara för mig att boka om mötet till måndag om det passar och ta och sätta igång med mat och annat.

Idag går vi förresten in i vecka 16 :) Wiho!
Ska skriva lite om den veckan sen, men först måste vi få i oss mat!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Tack vännen!! Snart har väl jag töjt ut mitt så det inte går att användas mer, då kan du få det när din mage fyller ut det haha :D

2010-12-15 @ 13:27:54
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0