Tacos!

Ja det fick bli tacos här hemma och det va ju inte helt fel! Älskling åkte iväg och handlade till det medans jag gjorde iordning köttfärsen. Det ligger nu också två Daim strutar i frysen till oss ;) Dock är jag så full i mat så vi får se om jag kanske orkar äta den när jag kommer hem inatt efter jobbet. Mumsa lite glass och se på en film innan man somnar låter ju inte helt fel. Liten har ju faktiskt bara fått 1 eller 2 glassar i magen sen h*n kom till ;)

Men ja, jag ska sätta på mig jobbtröjan, sätta på mig ytterkläderna och åka mot jobbet nu jag! Hoppas ni får en trevlig fortsatt dag! Önska mig lycka till att vi inte behöver träffa puckon som igår ;)


Kommentarer
Postat av: Evelinafredin

Hej linda :D

nu kommer jag och stör dig igen :D

men om du har tråkigt en kväll eller så, så in på din hotmail, för jag har skickat repotaget till dig :D

2010-12-02 @ 23:26:59
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0