Smarta granne!

Hahaha, grannen brevid låste sig ute från gången utan nycklar och utan mobil. Hahah jag döör.. Han fick åka med en kompis hem för att försöka få tag på mig eller krikke så vi kan öppna.. haha!!!

En sak till jag skrattar gott åt är mitt hår, hahah! Jag har inte satt i den röda färgen för jag måste låta håret vila lite. Så imorgon ställer jag klockan någon timme tidigare än räknat så jag hinner färga imorgon. Kommer dock inte bli som jag vill ha det då slingmedlet bara gjorde håret brunt i topparna och inte röd/blonda som jag räknade med. Men men vi får väl se hur de blir :) ¨Nåja, annars får de bli frisören eller hårförlängning med färgade slingor i längre fram. Vi får väl se!

Har skrattat mycket med mamma iaf när vi kom på massa människor med fult hår som jag liknade med denna hårfärgen som är nu. Blev väldigt lite svart kvar än vad jag hade räknat med. Och det hade väl kvittat om slingorna hade blivit ljusare i topparna. Men men blir säkert vinrött som jag hade sommaren 09 :) Gillar ju de med!

Men nu ska jag ta mig en sista macka och sedan hoppa i sängen och se på Polarexpressen!
Vi hörs ju imorgon också men, God Jul/natt till er alla!



Redhead!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0