Raka vägen i säng

Sitter i soffan och kikar runt lite på internet. Kom hem från jobbet för lite mindre än en timme sen, då blev det att göra smörgås på en gång. Jag och babe jobbade iaf 10 timmar idag, känns gött att ha gjort endel timmar på jobbet nu i december, och mer ska det bli! Snart är det ju julafton också, knappt två veckor kvar. Åh va jag längtar. Vill se Krikke's min när han får sina julklappar. Hoppas verkligen att de blir bra, men de tror jag :)

Men neeeej.. är himlans trött så ska gå in i sovrummet, gosa ner mig under täcket, lyssna på bebis hjärtljud och sedan sova. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

hahah ja lilla du kommer säkert tippa framåt tillslut ;D Nejdå! Men min bebis är ju lite extra stor, sen har jag så mycket plats för henne att växa på eftersom att jag är så lång - dom anpassar sig ju oftast till mammans kropp :D men det kommer bli supermysigt, åh jag älskar faktiskt att vara gravid och har gjort det hela graviditeten..



Jag skulle vilja få kika på henne och sen kan jag stoppa tillbaka henne i magen en stund till, är redan orolig för att hon ska växa upp för snabbt nämligen - samtidigt som jag är så nyfiken på hur hon ser ut så nu orkar jag snart inte vänta längre haha ;P Puss puss

2010-12-12 @ 10:12:21
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0