I'll make it anyway..

NOG OM DET! Inte ens värt att spilla tid över. Som du sa, du är inte min **** längre. Men har ju klarat mig de senaste 23 åren så!

Sitter och snackar med michan på fb. Så jäkla kul, sitter och skrattar åt att jag inte kan andas in för mycket kall luft genom näsan, för jag börjar blöda lite lite näsblod då. Och gör man det då är de ju verkligen kallt tyckte ja :P haha.

Hoppas på att vakna upp med gott humör imorgon och glömma all skit som va ikväll. Är glad att jag fick spendera tid med babe i stan och även lite med svärmor och älsk's mormor. Sedan med min egen mormor, Johanna och Elliot! Haft ett lååååångt samtal med mamma, är verkligen superglad som har henne! Bättre mamma kan man inte önska sig! ♥



Jag och mamma 2009 :)

Men nu ska jag kolla med älskling om vi ska kolla på filmen vi tänkt se så jag kan sova sen! Är även glad att jag har världens goaste pojkvän. Kramade om mig hårt förut när jag va ledsen. Han är underbar, älskar honom av hela mitt hjärta! :)

Men... film va de!


Kommentarer
Postat av: Seema (Mamma till Elvira och Leon)

Varför va du ledsen då? :-O ?

hoppas du inte det nu i alla fall :)



men i alla fall, så skulle jag fråga, om det har något med graviditeten att göra, att du blöder näsblod? eller du kanske har lätt för att göra det, känslig eller nåt då kanske? Det låter inget vidare i alla fall. men hoppas det va lungt att jag frågade i alla fall. mycket i alla fall, märker jag ;) haha.. rolig jag eh ;p men det låter inte kul, att blöda näsblod. men hoppas det går över, vilket det säkert redan ha gjort :)



passar på att önska en god jul, från en trogen läsare! har ju följt din blogg ett tag nu, så det är kul :)

Ha det gott ! / Seema

2010-12-23 @ 00:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0