HEJ IGEN!

Ja nu är jag tillbaka efter en som sagt fullproppad dag igår med julmarknad, jobb och massa tjaffs. När vi vaknade igår så blev det att göra sig iordning på en gång och åka in mot stan för att möta upp mamma, moster, kusiner m. pojkvänner och söta kusinbarnen Emi och H. Så där gick vi på Mariebergsskogen, kikade på julsaker och FRÖS som idioter. Iaf jag och krikke!

Vi åkte vidare och käkade mat för att sen stressa iväg till jobbet och starta jobbdagen som slutade inatt. Och ja då åkte vi och köpte bröd och ägg innan vi åkte hem och sedan skrev jag ju ett mms inlägg och somnade skönt sen brevid älskling!

Nu tänkte jag att jag skulle göra lite smörgåsar och O'boy.
Ni förstår, dagen har nästan nyss startat i vårt hem :O ;)


Kommentarer
Postat av: ida

Gud vad vacker du är Linda!:)

2010-12-09 @ 14:37:32
URL: http://idaannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0