Goooo

Nya t-shirten är hur go som helst att ha på sig! Tight över brösten och slapp resten, precis som väntat och som jag sa igår är det ju bra för då kan magen växa mer och mer :)

Känner mig lite större än magen nu faktiskt. Börjar känna mig sådär lite smått knubbig om magen :P haha. Eller inte knubbig, men större iaf! Krikke tyckte att när jag hade en tight tröja på mig och gick i ett visst ljus på Nöjes att magen såg rund och lite utåtputande ut :) Så log han när han sa det och jag blev helt varm :) Åh ni förstår inte vad jag längtar till den 5:e så vi får se knyttet där inne :) Haha tänk om man kommer dit så är magen tom, haha! "Nej tyvärr, du har nog bara gått upp lite i vikt och tappat mensen.. jaa du är skengravid helt enkelt" haha nej fy va hemskt! Vi får ju hoppas att det är någon där inne och att alla testen vi tog inte ljugit för oss ;) hehe.

Men nu kom visst mamma så jag ska dra nu!
Skriver lite senare.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha okej :P

Ja de finns mycket skoj me döskallar på :p men som du säger, ibland kan de nästan bli för mycket !

På kläder gillar jag de bäst :)

Mhm jadu jag vet inte, ja brukar typ säga grytvante haha!

2010-12-08 @ 13:33:39
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: seema

Va inte rädd ! du ska se att det är nåt där inne ;)

men förstår vad du menar.. ultraljudet är liksom en bekräftelse på att nåt växer där inne. så mysigt så ! Lycka till :)

2010-12-08 @ 13:34:25
Postat av: sofie

dom är as goa och as fina :D har en sån fast med annat tryck. Mitt favvo linne typ, störande att din va finare dock :@ :D

2010-12-08 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0