Allt möjligt -inlägg

Sitter och kollar på ett program på fyran. Små snorungar som kedjeröker.. helt otroligt vad föräldrarna tillåter ibland. Nog tjuvrökte man när man va yngre innan de blev ett beroende, men man kedjerökte inte vid 11 - 12 års ålder :S Men men så kan det va. Finns ju till och med en 2 åring som röker två paket om dagen. Det är sick! Men men..

Förut när jag kom hem gjorde jag potatisgratäng, lövbiff och beasås till mig och älskling som vi smaskade på. Det va verkligen hur gott som helst! Längesen vi käkade potatisgratäng nu... tror ja? hah.

Igår förresten så fick jag ju hem nya Harry Potter som jag skrev. Kvalitén va sådär men okej att se. Den är lite mörkare bara. Jag såg dock bara en timme innan ögonen ville dra igen sig så jag tänkte jag skulle se klart filmen nu.

Btw... JAG VILL HA JULAFTON NU!!!!!



Hittade en gammal bild på mig när jag hade lugg.
Saknar det lite ibland bara för att det kändes lite annorlunda.
Men tycker ändå det är gött att ha en lång lugg.
På bilden ser vi även Robin (kusin) och Ronny (bror till saknade Börje, r.i.p).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0