FY FAAAN

Alltså nu börjar jag bli jävligt trött på en viss granne som spelar två personer och gör bort sig totalt för att påstå att jag och Krikke spelar musik. Jag har jobbat och krikke har suttit i skype typ hela kvällen. Hmm, vart kommer då musiken ifrån? Hör de när han lyssnar i lurarna tro? NEJ! Inte första gången vi blir anklagade, sist vi blev det va jag på Mamma Mia i stan och Krikke va på hockey. Alltså jag blir galen.

Så när jag kom hem efter jobbet så skriver jag en lapp att nu får det fan vara nog och massa om att han ska sluta anklaga Krikke för saker osv.. Då fick jag ett lååångt sms om att han skrattade typ åt mig och att lappen skulle in till polisen plus sms.. hahah alltså ärligt? Ja polisen kommer nog ta jättehårt på min lapp där jag skrev att det få vara nog med falska anklagelser.

Tycker det är pinsamt av en vuxen människa att hålla på såhär, som dessutom blev vräkt från sin förra lägenhet just för att han klagade så mycket så bovärdar och folk tröttnar. Och vi blev till och med varnade av bovärdarna här när vi flyttade in att det fanns en viss man som klagade mycket. Ja nu har vi ju varit med om denna... ÅH det kokar i mig!!


Anmäla honom vore... till GRANNFEJDEN! haha




Kommentarer
Postat av: Eleni

Uh, så jävla jobbigt att ha det så med en granne. Det är inte kul.

2010-12-05 @ 00:36:54
URL: http://turninglou.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.tv3.se/content/grannfejden-soeker-nya-fall



2010-12-08 @ 15:38:20
Postat av: Anonym

Skriv till [email protected]

Grannfejden söker nya fall just nu!

2010-12-08 @ 16:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0