En bloggs innehåll..

Jag kan hålla med er om ni tycker min blogg är tråkig ibland. Jag skulle mer än gärna dra iväg på en spelning och så men möte med manager och Elena står på listan och de är något vi måste ta tag i först. Vi måste veta vad som händer och inte. Planer brevid allt görs samtidigt också och jag vill gärna disskutera allt. Jag saknar scenen, men detta är inte slutet, det är bara en paus!

Men som sagt, roliga saker i bloggen är väl kanske inte det jag är proffs på, men ni tycks titta in iaf och det gör det roligare att skriva och speciellt när ni kommenterar. Klickar alltid in mig på bloggen i hopp om att någon rolig eller snäll själ ska ha skrivit några rader!

Men för att förbättra bloggen då? Jag vet att mer nya bilder borde slinka upp och det ska det väl också göra. Dock har kameran legat i ett hörn, batteriet har legat på laddning.. ja säkert 5 dygn mer än behövligt :P Har inte haft tanken på kameran på senare tid, men ska försöka ta upp det igen! Men mer då? Bilder är inte allt.

Är det något ni vill veta eller något ni vill jag ska testa? Kanske finns det något ni tycker det är roligt att läsa om? Vet att många gillar när jag skriver om graviditeten och sådant men jag vill inte enbart ha massa bebissnack här inne. Detta är ju jag, Linda Jennifer Rangfeldt i hög person ;) heh. Enda jag vill veta är om ni vill att jag ska pusha på mer på något stadie så bloggen blir roligare? Det är ju trots allt inte enbart för mig jag skriver, det är ju även för er! :)

TYCK TILL i kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Seema

Hmms..kommer inte på nåt sådär på rak arm..

Men tycker det är bra att du skriver om din vardag,om vad du gör och så!

Tips är ju också välkommet!

Och en hiss & diss lista vore kul med :)

Saker som du ratar (ex tidiga morgnar,drygiga människor,nåt som du inte gillar med). Och saker du inte ratar (ex. Mysdagar, favodagen,shopping kanske,va med vänner? mm mm.

Ett förslag bara!

Sånt kan va kul, tycker jag! Recept, det är ju heller aldrig fel! Detta gör min dag...

Detta gör mitt fredagsmys!

En bästa film lista typ (Linda rekomenderar)!

Man kan skriva inlägget lite roligt (ex. Inlägg om Fredagsmys: Du tar en nypa tända ljus,och ett krydmått rolig film och så en matskedd med gott godis! Och så blandar du om ordentligt! Serveras med ett glatt humör),så kan man skriva om man vill skriva lite roligt då! De kan jag tycka va lite små-roligt :) men jag vet inte vad du tycker..smaken e ju olika ju..och som sagt är det ju bara ett förslag då!

Så haha..det va mina förslag det!

Hoppas det va nåt som uppskattades av det jag skrev!

Japps.. Hoppas du gillade nåt iaf! =)

Annars bjuder jag på det!

Förslagen ;)

2010-12-06 @ 00:23:42
Postat av: Emma

Det enda jag tycker du ska "förbättra" är att just lägga in bilder :D Då blir det roligare att läsa, faktiskt.. Och sen även mer bilder på dina kläder osv, för du är såååå fin <3

2010-12-06 @ 17:49:55
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0