Dåså!

Hade en sjuk dröm inatt. Människor jag inte vill träffa va med, människor jag aldrig sett förut men ville ge på käften! Jag och krikke hade en svart hund, bodde i ett hus som liknade en lada och där hade vi fest. Haha ah jag kan inte förklara allt men drömmen va sjuk! Va ett tag sedan jag hade en sån där sjuk dröm. Töligt om de ska börja igen för jag mår så mycket bättre när jag vaknar när jag inte drömt konstigt, känner mig mer utvilad då ;)

Nu har jag iaf duschat, blev inget bad, och det va underbart! Drog på hur varmt vatten som helst för att få upp lite värme i kroppen och nu känns de bättre! Fryser inte lika mkt som förut :) Men ska göra mig klar nu. Ska åka mot jobbet om 20 min.


Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

Börjar man se magen nu lite eller? :)

2010-12-01 @ 17:49:30
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Åh det kanske har med graviditeten att göra? Jag drömde massor med konstiga saker när jag var gravid!

2010-12-01 @ 21:46:48
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0