Då var julafton över då..

Som man längtat efter denna dag och den bara flyger förbi :) Har iaf haft en jättebra dag med nära och kära. Har fått så himla mycket julklappar så det med att ta kort på allt.. jo det har jag ju iofs gjort men att ta kort enskilt på sakerna.. ja det kan jag glömma. Men kan skriva lite av de vi fick:

- Barnbilstol till bebis som vi fick av mamma. Hur bra som helst! Både jag och Krikke blev jätteglada när vi fick den då vi ville ha en ny och egen.
- En bola som det kallas, smycke man har som gravid. Det är som en kula som är en liten pingla i som er ifrån sig ett behagligt ljud som gör bebisen lugn. När den sen kommer ut kan man hänga denna i sängen eller barnvagnen och när den plingar så känner bebise igen ljudet och kan bli lugn och trygg :)
- Vita Converse till mig, som jag längtat!
- Presentkort på skor till krikke
- Sängkläder i satin, hur skönt?? :)
- Massa fina bebiskläder
- Lekmatta
- Kläder till mig från Krikke, massa famous :D wiho
- Locktång 
- Trippeltång
- En klackring i guld till älskade Krikke från mig
- Biljetter till Bring me the horizon från mig till Krikke/oss
- Badbalja till bebis
- Febertermometer med minne så man kan lagra tidigare mätningar så man kan kolla hur/om den går upp och ned. Perfekt när bebis kommer.
- Filmer
- Läkarbok

Ja alltså listan kan fortsätta ett tag till om jag säger så.. Men får bli bra där. Ni kan ju få se den fyllda baljan, barnbilstolen och kassarna som klapparna ligger i.

              

               

Vill passa på att skriva tusen tack för de fina julklapparna vi fått. Vi är verkligen supernöjda och kunde inte haft en bättre dag! Haft jättemysigt! Mamma och svärföräldrar, ni är underbara! ♥

Hoppas ni läsare haft en bra julafton! Fick ni något roligt i julklapp? :)
Skriv och berätta!


Kommentarer
Postat av: mamma

tack själva för de fina julklapparna älskar mina örhängen och mitt fina halsband. Presenkort är hur bra som helst tusen tack. <3

2010-12-25 @ 08:46:46
Postat av: emma

Vad härligt att ni var nöjda :) Jag är också jättenöjd med mina julklappar och hela dagen! Jag fick massa fina saker :D

2010-12-25 @ 13:02:44
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara jättekul å få se klackringen!



god fortsättning!

2010-12-25 @ 14:17:39
Postat av: Seema, **stolt mamma till elvira och leon**

Ta järna bild, och lägg järna upp bebiskläderna här, så vi får se dem :)

2010-12-25 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0