Annandagen.

Sitter i soffan och slöar, inga fel alls må jag säga! Dock får man inte slöa hela kvällen då jobb på Nöjes väntar. HCSS står på scenen ikväll så de blir iaf bra musik att lyssna på! Fryser och är trött så just nu känner jag mig ganska otaggad med de blir att bra ändå!

Var in till stan idag med älskling och Gustav för lite mellandagsshopping. Blev två Metal Mulisha t-shirts, ett Tapout linne (till sjukt billiga priser) och en tröja inne på Calings som tydligen va rea på. Det tyckte jag va bra! Köpte minne till krikkes digitala fotoram som han ställt vid tvn i vardagsrummet. Nu bläddarar de massa bilder på oss i den, hehe :) Vi var även till IKEA och köpte en ställning vi kan ha i en garderob och lägga bebiskläderna i. Bra köp idag tycker ja!

Nu ska jag göra mig iordning. Hoppas ni får en bra söndagkväll.
Skriver mer senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får fota det du köpte ;)

2010-12-26 @ 21:43:37
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: oona

måste säga , du har grymt coolt utseende , är du svensk?

2010-12-27 @ 00:06:37
URL: http://minslagssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0