Våra bästa år.

Ligger jag och kollar på just nu. Känner mig stel i nacken idag men ska iväg och jobba ändå för ja känner ingen feber idag så. Kan lova att huvudvärken igår va allt annat än rolig. Fy f-n säger jag bara. Skönt att det är bättre idag iaf.

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost medans jag ser klart på Våra bästa år. Efter det ska det på kläder och lite make up sedan dra mot jobbet.

Vi hörs senare goa läsare.

psst... Ska träffa denna bruttan idag efter jobbet.



Haha, liiiiiite gammal bild jag hitta :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja ny var den inte iaf :) tack för ni tog med mig på bingo :) "ne om man skulle ta och vinna nu" :p

2010-08-10 @ 22:31:25
URL: http://improveme.se/lindamarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0