Utsträckning!

Jag är inte mer än 164cm över marken.
I många lägen gillar jag att inte va speciellt lång, speciellt när jag köper skor. Kan ju köpa hur höga klacka som helst utan att bli fööör lång. MEN.. (Ja detta men:et ploppar in ibland) Jag skulle vilja va ungefär 170-175 iaf. Lång och smal vill jag vara.. ist har jag blivit halvlång med en fläskig mage, haha. Inte fy skam det heller säg ;) Nej, jag är väl ganska pluttig i mig men.. nej jag går inte ens in på det.

Hur som helst så skulle jag kunna lägga mig i en utsträckningsmaskin.. eller varför inte delta i Willy Wonkas fabrik (Kalle och chokladfabriken). En kille där blir liten i tv och dras sedan ut och blir lååång och smaaal.. Mja.. lite väl lång smal kanske? :S

En umpa-lumpa, det är nog mer jag det ;) haha



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Va? Är du inte längre än så? Det trodde jag.. okej, kanske är för att du hade höga klackskor när jag träffade dig.. haha!

2010-08-25 @ 02:13:10
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 21

Ååå, du är så liten och söt drar i kinden haha nej så får man inte säga! Men jag tror att om du hade varit 175cm så hade du tyckt att det var jobbigt det också. Precis som du säger så är det lite jobbigt med klackar ibland, för man blir minst ett huvud längre än alla andra. Och lägger man på sig när man är lång så syns det kanske inte direkt, men man blir väldigt lätt stor, som en jätte, om man inte håller sig smal.. tycker jag iallafall! Och du är fin Linda, oavsett om du är 155cm, 164cm eller 175cm cm lång! Puss på dig

2010-08-25 @ 14:52:14
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0