Tack min underbara älskling!

Min älskade man köpte ju Harry Potter 6 till mig för någon dag sedan. Jag fick ju boxen med de 5 första filmerna av honom för ett tag sen, för jag tycker ju filmerna är skitbra! Så för någon dag sen va han så gullig mot mig och beställde 6:an till mig :) Nu vill jag att sjuan ska komma så man kan ha allihopa :)

Hur som så ville jag skämma bort min lilla prins lite idag genom att köpa en säsong med Family Guy, eftersom han inte har alla än. Självklart hittade jag ingen så det fick bli två Johan Falk filmer ist, för de filmerna gillar vi mycket. Speciellt de Joel Kinnaman är med i, spännande och bra! Han blev glad av att få dessa och som alltid gillar jag att skämma bort min prins :)

Och vad gör mitt hjärta då? Jo han beställer en box till mig. En box med 19 disc innehåll, snygg förpackning och bästa namnet tryckt på. Boxen han beställde till mig va denna..



Sex and the City - The Essential Collection: Silver

ÅÅÅÅÅH VA GLAD JAG BLEV! :D


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Jaaaa, de är så himla söta de där små fossingarna! Det syns ju så himla tydligt :D



Söt han är din karl!! :)

2010-08-11 @ 21:48:21
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh :D jag har faktiskt tankat ner alla säsonger o ska se ikväll ;)

2010-08-12 @ 14:06:49
Postat av: Grannen

Bortskämda Linda.. :)

2010-08-12 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0