Spänningshuvudvärk på detta.

Alltså, denna huvud och nackvärk!
Jag ska ringa rådgivningen snart och kolla om de tycker jag ska fixa en tid på hos någon läkare eller om det iaf kan ge tips om bra tabletter för detta. Det är inte kul när det blir såhär starkt. Reagerar mot ljus och de värker så de känns som jag måste spy ibland. Hatar detta.

Men ska ringa det där samtalet strax och sedan bädda ner mig och kolla på SATC. Min box kom idag och den kunde inte valt en bättre dag att anlända på.

I nuläget blir mina bästa vänner:

- SATC boxen, med innehåll av 19 disc (6 säsonger + 1 bonus disc)
- Alvedon
- Filt och kudde


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har oxå svinont i huvudet idag, det kanske hänger något i luften.

Hoppas du mår bättre snart tjejen

2010-08-16 @ 17:20:52
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0