Soffläge

Har för en stundsedan gosat med älskling i sängen framför bra ansvitt av säsong två av Sons Of Anarchy. ÄLSKAR DET! Vi blev väldigt glada när vi kom hem förut och såg att den låg i brevlådan :)

Våra dagar i sthlm har varit jätteroliga och väldigt mysiga faktiskt :) Lite jobb blandat med nöje. Jag måste säga att det va otroligt roligt att va på en Hammarby match med hjärtat. Det va en rolig upplevelse! Vi har myst på bio, skrattat, kramats mycket. Hans små gester har blivit stora i mitt hjärta. Hans sätt att pussa på mig, ta min hand på stan, kramat om mig, hållt om mig framför film.. Ja han är den jag vill göra allt för :) Snooosi ♥ Är otroligt lycklig med honom.

Jag filmade endel av matchen och bajens roliga klack när de sjöng och skrek, haha skitkul :) Mötena får ni inte veta något om ännu ;) Men det kommer!

Det blev ingen mer shopping idag heller. Hittade en långklänning som jag va sugen på men jag är ute efter en annan sak och lägger hellre pengarna på det :)

Nu ska jag kolla lite mer tv och sedan krypa ner i sängen och sova. Imorgon ska jag upp och städa lite tänkte ja innan jag drar till jobbet. Ska även försöka börja gå ut och gå innan jobbet om dagarna. Kanske inte varje dag men några dagar i veckan. Skönt att röra på sig :)




Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0