Shopping får mig att le.

Idag på jobbet kollade jag på klockan ganska ofta då jag ville att tiden skulle rusa iväg så jag kunde få åka till stan och shoppa! Vad exakt jag shoppade (vilket faktiskt inte blev allt för mycket) får ni se imorgon. Men det var skor, skjorta, en ring, bebis presenter och present till mammi som fyller år idag.

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA ♥ :)

Trots att pengarna smått rusade iväg, så har jag inte fått nog.
Jag letar ju höstkläder och där med en stickad, tjock, goooosig tröja. Jahapp.. men vart fan hittar jag en sån då? Sett på internet, men inte i stan.. Åh, det är svårt. Jag vet ju ungefär hur jag vill ha tröjan och jag har ju sett lite på internet så.. Jaa det får bli lite internet shopping nu tror jag.

Vi hörs sen :)


Jag och mamma -09. Älskling och moster är med lite där på vänstersidan också :)


Kommentarer
Postat av: Louise

hihi jaa det är ju ifrån din länk som du hade i din blogg som jag snubblade över hennes:)



Är allt bra med Linda annars? :)

2010-08-25 @ 23:49:41
URL: http://lilarosenknopp.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 21

Åå, lilla gumman du är en sån fin person! Älskar de där komentarerna som dimper ner från dig lite då och då, de värmer så otroligt gott i mitt hormonfyllda mammahjärta :D Jag älskar och saknar dig som bara den! Snart, snart, snart ska jag komma hem! Puss

2010-08-26 @ 09:37:18
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0