Rubrik saknas.

Kom hem för en stund sen från jobb och Caroline. Va hos henns på en kaffe och prata lite. Alltid lika trevligt! På jobbet hände det en liten olycka idag och endast en jag jobbar med fick lite sår på sig, vilket han förtjänade när han är så jäkla dum, haha!

Nu tänkte jag hoppa in i duchen och sedan dra mig in till köket för att fixa iordning en macka eller något. Inte käkat sen 11 så börjar känna att magen nästan skriker efter mat! Jag har tappat fantasin med att laga mat. Blir ju nästan samma jämt. Ingen stor variation i detta huset inte :P Så har ni tips på vanlig husmanskost så är det välkommet! Inte lätt alltid :P




Tummen upp för tips, höh.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kokt potatis, hemmagjorda nötfärsbiffar, lingonsylt och brunsås tillsammans med rivna morötter!!

2010-08-19 @ 21:53:34
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Evelina

våfflor med jordgubbar & grädde:D

2010-08-20 @ 13:15:59
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0