Raderar

Skriver rad efter rad men raderar om och om igen..
Huvudvärken är iaf borta, dock är det lite nackvärk kvar men det går väl över det med. Imorgon blir det till jobbet iaf, men innan det ska jag till apoteket och köpa lite läkemedel till mitt huvud som rådgivningen tipsade om. Jag hoppas jobbet fick mitt mail förut iaf. Hade ju så ont där ett tag att jag fick springa till toan och spy. Usch och fy, inte trevligt alls.

Dagen har spenderats i sängen med huvudet på häng, mått riktigt jävla piss idag rent ut sagt. Skönt att denna dagen snart är över iaf. Har inte käkat något heller förutom frukost. Man kanske borde ta sig något, men huvudvärken har satt stopp för matlusten tyvärr. Fick i mig lite kexchoklad förut iaf. Får se, kanske kan göra mig någon smörgås eller något innan jag somnar. Några avsnitt kvar sen har jag sett klart på säsong 2 av SATC.

Som jag sa förut, boxen kunde inte ha kommit en lägligare dag.
Jävla skitdag!!!



Tillbaka till SATC.
Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0