Om och om igen..

.. blir jag överaskad av min pojkvän. Inte med en sak denna gång utan bara med handling, en handling som får mig att älska honom mer och mer för varje dag. MIN underbara K.


- 09. Du gör mig så glad :)

Folk som är i förhållande lägger gnäll till en vana ibland. Man gnäller om värdelösa saker bara för att få ur sig lite agg. Nyttigt kanske.. Sen finns de de som bara gnäller och inte kan se det fina i det de har tillsammans. Nog att nästan alla gnäller.. men det gäller att se över de små saker som inte är något värt att gnälla för. En vacker dag kanske du står där själv, utan din kärlek. Det kan vara att gnistan slocknade eller kanske till och med dödsfall.. Livet är för kort för att gnälla jämt.. Älska mer och ta vara på det du har i ditt liv. En vacker dag kan de vara borta.

Jag älskar K och gör oavsett små gnäll ibland. Vi släpper saker fort och fortsätter leva vårat liv tillsammans. Ja även ett varsitt då, det måste man. Man får inte glömma bort att umgås med vänner och familj, även om kärleken är ens vän och familj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0