Nyvaken.

Ja det är precis vad jag är.
Skulle behöva lite frukost i mig kanske. Hungrig.

Igår satt jag och babbla med Johanna Stambro halva natten om allt mellan himmel och jord men mycket USA och intriger däråt :P Trodde ju att SATC boxen skulle ha landat hos mig igår men icke så blev inge SATC igår inte.

Efter jobbet igår så va jag och hämtade älsklingen och sedan åkte vi till Johanna. Pratade lite om renoveringen osv. De har renoverat i stort sett hela lägenheten och de har verkligen fått jättefint. Sovrummet fatsnade jag jättemycket för! Elliots säng va jättegullig :) Han gosade jag med massvis när vi va hos Johanna. Gosade så mycket att jag sedan fick lite dåligt samvete att jag hade han så länge. Tänkte, någon annan kanske ville snosa på guldklimpen. Men Johanna sa att det va hur lugnt som helst att jag hade honom mycket, och att hon säger till om hon vill hålla sin egen son ;) hehe.

Nu ska jag vinka av Johanna.
Vi hörs senare.



L och J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0