Nirvana

Jäklar va längesen det va jag lyssnade på Nirvana. Lyssnade ofta på dom för några årsedan. Satt alltid med Josefin och lyssna, festade, fulade oss, gick i skolan. Ja Nirvana va alltid med oss :P haha. Samma som Marilyn Manson och massa annat. Men MM lyssnar jag på fortf. Det gör jag väl med Nirvana också bara att det va jäkligt längesen jag spelade dem. Ändring på det. Älskar Nirvana fan, haha.

TYCKER NI OM NIRVANA?



Här är en av många många bra låtar de gjort!
Just denna låten är ganska känd, så ni som hört lite av dem har säkert hört denna. Finns väl inga tvivel på att ni hört dessa två nedan iaf?


Ni måste ha hört:
Come as you are..


Och: Smells like teen spirit!
Har ni inte hört den sistnämnda borde ni inte hört om Nirvana alls.

För Nirvana..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0