Mini shopping i sthlm.


Dessa sköna fick jag av min älskling. Tack baby!♥


Snygga armband jag kom över på H&M. (Köpte även lite smink där, dock inte i H&M's märke


Två par tunnlar. Ett par kromade "vanliga" och ett par svarta med pärlor i, precis som jag har tidigare, jag vet. Men innan vi drog till sthlm så insåg jag att jag tappat några pärlor så det är dags att "uppdatera" öronen lite med nytt. (sry för den dåliga bilden)



Fick även med mig dessa söta trosor. Skit gulliga ju!

Tror inte jag fick med mig så mycket mer faktiskt. Köpte ett halsband till älskling med hammarby i "guld" som jag hittade i en affär. Han är ju galen i Hammarby så klart han ska ha det. Och på sig det, det har han :)

Jajajajaja, HAJ.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Nästan exakt sånna skor har jag också :D



Åh, föstår att det är huuuurrr underbart som hellst! Såg att han skulle heta Elliot, det namnet hade jag och Micke också på listan när vi trodde att det var en kille, jättesött! :D Men som du säger så gör det mig galen att inte riktigt veta nu, hehe. Men tror nog till 80% att det är en tjej, en liten Lova Camilla Englund :)

2010-08-14 @ 20:28:18
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0