Lyft på röven Linda!

Varit en behaglig dag för att ha varit så pissigt väder.
Började dagen med att åk in till stan med älskling (när det fortfarande va bra väder) och lunchade med honom. Efter det släppte han av mig på jobbet och det va dags att göra nytta. Har plockat endel och flyttat lite saker osv. Imorgon blir det fortsättning på det. Blev upphämtad av mamma och drog till affären för lite gotti handling och saker som behövdes.

Nu sitter jag hemma och kollar tragiskt på kläderna jag plockat ur min garderob. Endel ska säljas, endel ska ges bort och endel ska kastas. Så är du en size XS kan du ju höra av dig om du är intresserad av kläder :P haha. Finns exempelvis ett hardy linne för den som är en XS och lite kort. Linnet i sig är inte det längsta nämligen. Tror jag användt det 1 gång. Ah nej det finns massa "dret".. Just nu vill jag bara ha bort det. Ska rensa och se vilket som ska kastas och vilket som ska säljas/ges bort.

Ska ta tag i detta nu sedan göra våfflor, mums :)
Våfflor med Ônos hallonsylt är underbart gott!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Lägg upp i bloggen, jag är sugen att se på vad du har för kläder! :)

2010-08-25 @ 01:58:11
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0