Hej hej hej hej hej hej hej...

Åh ni ska bara veta vad trött jag är. Helt otroligt... Innan jag slår igen mina blå hade jag tänkt se på en film eller två iaf. Eller ja.. en räcker. Älskling vill se Johan Falk, men jag är inte på falk humör idag så ska försöka övertala honom att se något annat med mig.

Ikväll kl 21.30 är det Solstorm på tv4. Har ni sett den? Den är lite konstig men ganska bra ändå enligt mig. MEN jag tror inte jag är på Solstorm humör heller. Vill inte se något svenskt idag. Vill se en spännande film. Typ Shutter Island eller något åt det hållet. Va ju inte längesen jag såg Shutter Island men de kvittar. Skulle inte heller sitta fel med en riktigt rolig komedi film man ej sett tidigare. Antingen vill jag skratta röven av mig eller krypa tätt intill baby och se något spännande..

Ja ni gott folk, hur ska detta sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0