Brottom!

Hej hej hej!
Jag har brottom nu serrni. Ska bli hämtad av moster och mamma. Älskling jobbar idag så klart han får ta sin egen bil, haha :) Åh måste bli lite mer rik så jag kan köpa mig en egen. Det behövs verkligen. Får väl kanske bli en skitbil först, eller ja inte skitbil. Men kanske ingen bil som exempel Johanna och Adde har. De har en skitfin audi som jag mer än gärna vill ha. Tycker dom är jättefina. Vilken audi exakt de har har jag ingen aning om, sån koll har jag ;) Men den är relativt ny och väldigt fin iaf!

Men nej, jag måste göra mig klar här. Är ju halvt naken för fan! HIT MED KLÄDERNA!


Eller något annat.. det märks!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte snygg outfit :)

2010-08-20 @ 13:07:24
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0