Bloggsvar!

Bara så ni vet så kan jag inte gå in på bloggsvar och svara på era frågor för jag får bara upp error på sidan. Skitirriterande. Någon som har bloggsvar som är med om samma sak som mig? kommentarer och mail om att de inte kan skicka iväg sina frågor heller, skit tråkigt.

Bloggsvar, fixa till eran sida nu för fan. Vi vill både skriva och svara på frågor!!

Bloggläsare, kan ni snälla testa och skriva en kommentar eller fråga i bloggsvar rutan på vänstersidan? Bara kolla ifall det går. Kommentera sen och berätta hur det gick. Jag måste ju kunna ta mig in på sidan snart.. Men varit såhär i några dagar för mig nu :( Jättesnällt om ni ville hjälpa till och kolla!

Nu måste jag göra mig klar och sedan åka till jobbet.
ttyl.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det stod inte att det inte fungerade att skriva fråga iallafall :)

så ag hoppas de fungerar snart för dig :)

2010-08-19 @ 14:22:14
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: ida

hahaha JAAA då är vi små och söta ! :) den bilden kollade jag på häromdagen med. min gullelinda! <3

2010-08-19 @ 17:09:45
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0