Bara du mitt hjärta.

Nu ligger vi i sängen jag och min älskling. Kollat på två filmer, käkat pizza och mumsat godis nu efter matchen mellan Hammarby och Jönköping, som förövrigt slutade oavgjort. Mötet som skulle va imorgonbitti är inställt på grund av sjukdom så endast en intervju står på schemat imorgon. Det betyder att jag kan följa med hjärtat och kolla på en staty som han vill se. Har något med fotboll att göra tror ja. Jag ska också försöka med lite mer shopping. Jag vill ha en sak som tydligen kan bli svårare än jag trodde att få tag på. Vi får väl se. Det lilla vi shoppat hittills får ni se när vi kommer hem. Baby har skämt bort mig igen, så jag ska försöka få skämma bort honom lite imorgon :)
ÄLSKAR DIG MASSA MIN PUSSGURKA :)
Nu ska jag snosa vidare brevid min K.
GODNATT! ;)
PS. Vissa borde inte öppna munnen. Ibland är det bara ett enda stort misstag,hehe. Ja även jag borde va tyst ibland. Haha, vi människor är bra roliga ibland. DS.

Kommentarer
Postat av: sofie

I ett tidigare inlägg skrev ju du att du inte höll på med pikar längre XD

2010-08-31 @ 08:55:19
Postat av: Linda Rangfeldt

Det är stor skillnad på att pika en människa och kommentera någonting man tycker i allmänhet, om allmänhet och dessutom sig själv, I SAMMA mening. Inte pikar jag någon för det, eller gör jag`? Ingen kan ju riktigt veta förutom jag.



(har svart i kommenterarens blogg också, fast med ett längre svar)

2010-09-01 @ 00:34:19
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0