Are we really doing this? Yes we are :)

Sitter och kollar på SATC fortfarande. Har haft sånt skrattanfall så jag visste inte vart jag skulle ta vägen där ett tag. För det första så fick jag se detta (nedan) på facebook som gjorde att jag bröt ihop.



I samma veva så kikade jag upp på tvn och mitt i programmet där Miranda är näst intill höggravid, så är hon och Carrie och kollar på skor. Miranda försöker ta av sig en ring eller liknande och drar i sitt finger. PRUTT och hon lägger av en brakare och säger "Jag skämtade med mig själv. Jag är en levande pruttkudde" OM jag bröt ihop ännu mer. Jag skrattade så tårarna rann på mig. Haha alltså fy fan vilken tajming (timing).

Hahaha, aah nu kommer jag leva gott några år till :)

VAD GÖR NI IKVÄLL? :)
Har ni shoppat något kanske? Sett en bra film eller serie?
Berätta och tipsa, sånt gillar jag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar:



Åh, goa du :-) Vad snälla ni är, jag är jätte nöjd och stolt över att jag vågar detta. Hade ju inte tänkt mig innan att ens flytta innan och utan Jesper men jag ville heller inte sumpa den här chansen :-) Det känns jätte skoj!



Jag kommer till Karlstad på besök och då lovar jag att ringa dig så vi kan kramas :-) <3



Puss på dig världens underbaraste Lindis!

2010-08-26 @ 23:37:30
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Emmelist

hahaha härlig kommentar där. att hon fes .P

2010-08-27 @ 09:45:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0