2 snabba!

Jag väljer ibland ut två frågor att svara på här i bloggen. Idag har jag enbart valt två från kommentarerna, men annars kan jag välja ut bland de på bloggsvar och i mail. Dagens utvalda frågor lyder såhär:

FRÅGA 1:

Kitty om Mot staden.:
Vad tycker du om kaninöron som accessoar? Hot or not?

Svar: Jag vet inte riktigt egentligen. Jag vill inte påstå att det är hot även om det är kul att vara bland de första med någon tränd som inte blommat ut än (som du skrev). Dock tror jag inte att jag själv skulle känna mig speciellt snygg i ett par stora kaninöron dock. Det känns som de öronen får ligga kvar där till påsk eller halloween :) Men många kanske gillar det, vi får väl se om knoppen hinner vissna eller om blanden hinner blomma ut innan trenden är vidare på något annat :)

Vad tycker ni läsare om kaninöron som accessoar?

FRÅGA 2:

Anonym om Mot staden.:
Hej!
Vem tycker du är sveriges snyggaste kille? :)
Kram www.jossis.se

Svar: Min älskling är den snyggaste och finaste som finns! Han är och kommer alltid vara nr 1 på min lista :)

GÅ IN NI PÅ JOSSIS BLOGG OCH SKRIV VEM NI TYCKER ÄR SVERIGES SNYGGASTE KILLE!


* Skriv frågor till mig i kommentarer, i bloggsvar rutan eller på mailen [email protected] och ha chansen att vara med på 2 snabba!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i 6:e månaden

Men Lindaaaaaa, vilket tråkigt svar! Sveriges snyggaste man är ju Martin Stenmarck, det vet vi ju allihop! Grrrr ;D

2010-08-22 @ 15:26:40
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0