1 augusti

För några minuter sedan steg jag innanför dörren här hemma efter en kväll i entrén på Nöjes. Riktigt skönt att komma hem faktiskt då jag suttit ute i skitväder och blåsande kyla. Inte så jäkla rockigt faktiskt, men det gick det med!

Imorgon ska jag ta en heldag hemma och rensa ur garderoben. Har ju bara fixat strump- och underklädslådan, så än finns det mycket kvar! Men det ska bli kul ändå, finns säkert mycket jag glömt att jag ens har. Men det ögonblicket blir imorgon.

Nu ska jag kika på tvn och ta mig ett stort glas med isvatten.
ttyt.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Åh, du ger mig sån ångest varje gång du skriver att du ska rensa, jag borde också! Ska göra plats för lillens små kläder och påslakan osv i stora skutdörrsgarderoben, men jag orkar aldrig.. idag kanske är dagen då, så vi tar tag i det tillsammans! :D

2010-08-01 @ 10:09:39
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0